Jul!!<3


Patric & Jag förra året på julafton hos mormor och mofar
nu är deet bara 4 dagar kvar till julafton!! längtar jätte mycket
snart ska pappa och jag in till stan och handla presenter
och på tisdag ska mamma och jag åka till stan och handla
julklappar när patric är på fritids jag har köpt ganska många
julklappar men jag ville köpa lite mera julklappar:p


                      
Deet har kommit jätte mycket snö här jag hoppas att
         deet kommer att snöa på julafton:P






                  GOD JUL & GOTT NYTT ÅR!!!!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!