Veckan!!

Har inte orkat blogga denna veckan men men....
Måndags:Åkte till skolan med bussen Hade biblotek,rast,hemkunskap(Sara Och jag gjorde mussli stav Vi var jätte duktiga),Mat,Bild,sv sen åkte jag hem med bussen Mamma hade gjort pizzabullar Mumsmums Sen åkte vi till Simhallen medans patric var på simskola badade Mamma & jag i äventyrsbadet:=)

Tisdags:Mamma väckte mig vi skulle åka till Sjukhuset Jag skulle göra en gastroskopi inte roligt!!!
Vi kom in fick ett eget rum:) fick ta på mig en sjukhus skorta skulle göra gastroskopin någon gång vid 12-1 var super hungrig mamma och jag gick in på lektarapin så länge spelade ett wii spel skiiit kul Så kommer få det spelet av min fasther för hon har lovat patric och mig det mamma och jag tog en film med oss dom satte in en nål och fick dropp efter en stund kom dom jag skulle göra den:( när jag vaknade hade jag huvudvärk ont i halsen fick en is glass Åkte up på avdelningen igen fick två mackor mums när jag kom hem så hade jag jätte ont i huvudet men jag ville inte ta en alvedon men sen muttade morfar mig 40 kr nej 50 kr nej 100 kr jaaa Haaha

Onsdags:Igår var jag inte i skolan hade ont i magen och Ont i halsen Det är ju öppet hus i skolan så mamma åkte med patric till skolan en stund på förrmiddagen så fick vara hemma själv en stund sen vid 1-2 åkte mamma iväg och jobbade så Farmor åkte först och hämmtade patric sen åkte dom och hämmtade mig så Patric och jag var hos farmor hos farmor Har dom en målare där för dom målar om så målaren hade en liten hund som heter melo han fyller 1 år idag han var allergi hund så jag tålde han:=) busade med han en stund ute sen åkte målaren hem Patric och jag gjorde chockladbollar och en kladdkaka medans kladdkakan svallnade och chockladbollarna stog i frysen så spelade patric,farmor Och jag finns i sjön Patric vann jag kom tvåa Farmor trea sen fikade vi lite efter en stund kom Morfar vi åte hem till oss Mormor kom en stund efter hon gjorde middag dom skulle vara där tills mamma kom hem vid 10 morfar åkte hem

Torsdag:Idag åkte jag buss till skolan först hade vi upptakt eng,rast,historia matte,Lunch,rast,nationrlltprov i engelska har missat två så ska göra dom på måndag,Idrott Var inte med har ont i magen åkte hem med bussen var hemma själv sen började det låta iu från källaren så jag gick ner och kollade vad det var så var det bara farfar han äldade i pannan eftersom pappa i är i stockholm han åkte igår kommer hem i morgon så nu har jag bara tråkigt i morgon kommer mamma till skolan det var ju öppet hus har inget mer att skriva hejjdddååå:=)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!