Åka

Hejj
ska snart till Farmor och farfar dom kommer snart och hämtar mig ska sova där
idag har jag varit hos mormor och morfar :)
har glömt att lägga in bilderna men när jag skulle ladda över bilderna till datan
så skulle jag ha både mina och mammas och ladda över samtidigt började med min
det är en svart sladd och mammas är grå
och när jag skulle dra in mammas så funkade det inte provade jääääte mååånga gånger så
jag ropade på mamma och då var det fel sladd jag tog ut och in hela tiden HAHHAHA
vad Trög jag är haha!
hejjdåå

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!