Bilderna från julafton,Den 23 december:)

Nu orkar jag lägga up bilderna

Hos Farmor,Farfar den 23 jag läser paketen:)

Patric väntar;)

Maja

Min kusin Eric fick en bilbana den gillade han:)

Patric,Tomten ¨Host¨ Farfar,Jag,Eric

Jag öppnar paket kolla inte på ögonen mina ögon blir så konstiga när någon tar kort

Patric öppnar paket

den 24 Vi firar mamma den tårtan är supergod!!!

Mamma fick en data;)

Mamma tar tårta

jag i närbild Ful bild:S

Patric,Mormor tittar efter tomten

Pappa och jag tittar efter Tomten

Jag får paket:)

Patric :)

Jag:)

Patric,Tomten;)

Min pakethög:)

Jag öppnar paket:)

Mer paket:)
det var alla bilder kommer mer bilder i nästa inlägg på mina paket:)




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!