12 år

Idag fyller jag 12 år:D jag fick Tårta jag fick en ny jacka nån pennkit elller vad det heter cd skivor erik grönwall & Calle kristiansson En film som heter Nowing Jag har sätt halva med en kompis den är ganska läskig Jag fick en målarbok Pennor Tunnikor ett wii spel vi åkte Och bowlade Pappa vann jag kom tvåa Mamma kom trea Patric kom fyra men det har vi inte sagt till honom sen åkte vi Och åt på macdonalds mumms i kväll kommer Mormor & Morfar Farmor & Farfar Niclas & Vivvi, Gösta Vi ska äta Tacosgartinge sen till efterätt blir det cheascake det valde jag istället för tårta ville ha det på morgonen istället Och ikväll är det Melodifestivalen med kul kul Och i morgon kan man ju få höra alla låtarna äntligen


Kommentarer
Ebba

Grattis! :D <3

2010-02-27 18:00:17
URL: http://ebbaamalia.blogg.se/
Diana

Grattis i efterskott !

2010-02-28 12:04:52
URL: http://dewia.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!