Disco

Igår hade jag disco Roligt
nu är det äntligen sportlovOch jag fyller år nästa vecka på lördag!!!!! roligt


Denna väskan fick jag ifrån sara


Domma pengarna tror jag att jag fick av svante philip Och einar 170 kr:D


En kaktus av Svante


Presentkort på Åhlens av Rasmus


Towsar(stav) haldsband Och en blomma som jag inte vét var den är till fick
jag av Emma


Presentkort på H&M ifrån Isabella(Bella)


Haldsband av Maja


Biochekar av Cornelia(Conne) Emil&Viktor


Pyssel från Jonathan

Nån sak Som man kan göra mössor av från Emma-louice

Det var alla presenter tror jag


denna saken gjorde viktor


Kommentarer
Ebba

Vad kul! :D En sån möss-grej har vi i slöjden ^^'



Grattis i förskott! ;) <33

2010-02-20 17:11:49
URL: http://ebbaamalia.blogg.se/
Hanna

Ok Tack!!<3

2010-02-20 21:16:25
Diana

Fin väskan var (:

2010-02-24 14:41:59
URL: http://dewia.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!