Förkväll

I går kväll var jag med i tv för vi hade samlat ihop 50 öringar vår klass kanske bara inte i gårkväll utan hela denna veckan och förra veckan Och många mer fast inte ifrån växjö
bara vi från växjö peter jhide var pogram ledare i dammsug sverige heter tävlingen vi har samlat ihop
300-400 eller mer jag vet inte riktigt jag kom med på tv nästan hela tiden Om vi vinner så kommer vi få
åka på ett äventyr med ola lindholm Någonstans Och om vi kommer tvåa så får vi 2000 i klasskassan
så jag hoppas vi kommer ettan eller tvåa jag fick peter jhides autograf:D


Här är den haaha

http://www.tv4.se/forkvall/dammsug_sverige
här är videon dom pratar först i början på förkväll sen är vi med jag
är den med den rosa jackan Och rosa mössa jag står bakom henne som heter emma
fast jag ville inte prata heehe!!<3


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!