Tråkigt

Igår han jag inte blogg för pappa & jag åkte till stan Först
var vi inne på media markt dåå köpte jag en film hanna montan the movie
den har jag sätt eller bara i början jag såg den hos Ebba!!<3
Här är filmen:D
sen gick vi in på Jula Det var JÄTTE TRÅKIGT!!!
det var inte jag som ville det

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra
Patric leker med en kompis Mamma jobbar Pappa är tråkig ska nog ringa till
en kompis vet inte vem
än hmm..... kanske nej föresten
I morgon blir det skola
Vi ska ha hemkunskap då ska vi göra Kebab och sånt där bröd:D
vi är 2 grupper en grupp går ut och den andra har hemkunskap
så imorgon var det vår tur att ha hemkunskap


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!