melodifstivalen

Igår var det melodifestivalen finalen!!:D
Jag gillade alla men helst ville jag att erik saade skulle vinna
Men anna var bra med Många trodde att erik saade kom tvåa men han kom trea?

 Darin-You`re out of my life 

 Pernilla Wahlgren- jag vill om du vågar                                                                Andreas Johnson-We Can Work It Out
 Timotej-Kom
 Peter Jöback-Hollow
 Ola Svensson-Unstoppable
 Jessica andersson-I Did It For Love
Salem al fakir-keep on walking
 Anna bergendahl-this is my life
 Erik saade-manboy
Alla är bra Men jag tyckte iallfall att erik skulle vinna!!



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!