Teater,bowling

Idag åkte vi in till stan med skolan fast vi hade en lektion sen kollade vi påå teater
den hette halvsjupojken den handlar om
Sonette är elva år och döv. Hon har tröttnat på att hennes familj inte lärt sig teckenspråk, att de inte ens tecknar "Ja, må du leva" på hennes födelsedag. För att slippa sin komplicerade vardag flyr hon in i en surrealistisk fantasivärld. Där träffar hon spännande och märkliga figurer, råkar in i explosiv action och får uppleva tvära kast mellan ljus och mörker.

den var sådär sen gick vi och bowlade jag bowlade med Johanna Conne(cornelia),sara
Jag ledde ett tag fast sara vann jag kom tvåa conne trea och johanna fyra
sen Gick vi och åt på macdonalds Jag åt chicken mac naggets*mumms*
sen gick vi på stan vi fyra vid någon gång vi ett åkte alla andra hem inte alla men endel
jag köpte två tunnikor Och en bok som heter*jag finns* den verkade braa eller jag
har velat ha den jätte länge och nu köpte jag den(:


Emma på bowlingen


Conne heehe


Johanna


Maja


Jag & Sara i bakrgunden


Conne i en affär


Tunnikorna jag köpte dom är finare när man inte tar kort XP


Jag finns boken

Hejjjdååååååååååååå



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!