A6

Hejj
Idag var jag på a6 med min Bästis Sara
här kommer bilderna

Innan affärerna öppnade på a6 så fikade vi på Ikea jag tog en
chockladbolle,pepparkaka och sara en
Chockladbolle,wienebröd det var gott!

sen gick vi in på Ikea och lekte lite HAAHA

mm gott!

hehhe

Hahhaa var tvungen att prova!

Sara provade klackskor hon är jätte bra på att gåå i såna!!!!
jag är inte bra


sen åt vi taco buffe gottt!!!!

Heehe
¨


Sara och jag på Ikea ingen bra bild Hahhahah

sen fikade vi igen hahaha

Sara sockrade mig på Näsan hehe

Jag köpte 3 linnen från H&M 29:50 kr st

Ett ljus från åhlens för 39.00 kr

Sen köpte vi Godis hehe
Jag har ganska ont i benen
vi kom fram till jönköping vid 9 och var inte klara förens vid 3
sen kom vi inte hem förens vid 5 är ganska trött
hittade ingenting förutom dom sakerna:(
jag som skulle köpa mycket ju!!!!
hejjdåå (L)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!