Lista....

KÄRLEK :

Är du kär just nu? nää
Har du någon kille just nu? Nej
Har du dumpat någon? Nej
Har någon dumpat dej? Nej
Har du sagt att du gillat någon för skojs skull? ää jag venne
Vem kramade du senast? Mamma
Är det okej att din kille hånglar med en annan tjej? Nej


SKOLA :

Är du duktig i skolan? Ganska tror jag
Har du bra betyg? venne
Har du fått göra om ett prov någongång? Nejj
Har du fått ett bra resultat på ett prov´? Ja
Sköter du dej i skolan? Ja det tror jag väll hehe
Har du tuggat tuggummi under skoltid? nja
Haft mobilen på under lektionstid? Ja alltid fast ljudlöst 
Fått skäll av en lärare för att ha snackat i telefon? Nej

FAMILJ :

Hur många är ni i din familj? 4 st
Du bor tillsammans med dina biologiska föräldrar? Ja
Trivs hemma? Ja
Har rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen? Nej
Har skrikit och slagit din mamma? skrikit venne slagit men skrikt har jag hehe
Har fått en rejäl utskällning på sistonde? Tror jag inte :s
Har kallat någon i din familj för diva, idiot, cp, osv? venne kanske
Du älskar din familj oavsett vad som händer? Jaa!! <33

VÄNNER :


Du har vänner? Ja
Du brukar vara med? Jaaa
Vem/vilka var du med sist? Sara,Emma-louice<3
Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? Jaa!<33
Är det okej att ha kill-kompisar? Ja jag har det
Har du pussat någon av dina kompisar? Tror de
Skulle du kunna döda någon av dina kompisar? Nej !!!!!
Har du blivit av med någon vän på sista tiden? Nej

 

FJORTIS:

Du sminkar dej varje dag? Nej inte varje
Putar med läpparna på kort? Nej
Tar kort på dina bröst? Nej?
Använder foundation på läpparna: Nej
Super dej packad varje helg? Nejj
Du har kysst en tjej? nejj
Du plattar håret och har en typ av fjortisfrisyr? Neej men jag plattar de
Ditt hår e knallblont? Nej

TIDER:


Vart på dåligt humör den senaste tiden? Japp.
När grät du senast? denna veckan tror jag
Du har gråtit över en kille du inte kunnat få? Nej.
Du har skadat någon med flit? Tror inte det
Har du någon gång viljat döda någon? Nej.
Vem bråkade du senast med?
Patric

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!