DAMMSUG SVERIGE

Hejj
Vi var var ju med i Dammsug sverige vi har samlat in 58 tusen och lite mer i 8 månader;D
Vi har kommit 3:aaaaaa jag är jätte glad!!!!!!!!!!!
i morgon kväll ska gustav en i vår klass åka till stockholm och bli intervjuvad hos förkväll kl tio över fem typ tror jag! och så idag kom smålandsposten och i morgon är vi med däääär alal i klassen är med på ett kort om det inte redan är inlagt på deras hemsida men jag är jätte glad fast jag tyckte ju att det kunde vara minst 2-3 st som kunde åka med och inte bara en jag skulle vilja följa med men nu blev det gustav fast då skulle jag missat ju föräldrrarmötet vi ska ha en uppvisning fast jag skullle nog heller åka till stockholn!;DDDDDD

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!