<3<3<......

You are like a light that shines in my eyes i hope it's you who
Should be my heart as dry my tears make me happy
if you open my heart so there is only you in there
whith me no one else can take your place for you
are the only one
I want you're the on i must love always you are the only one for me!


Du är som ett ljus som strålar i mina ögon.
Jag hoppas pa att det är du som ska bli mitt hjärta som
Torkar mina tårar Gör mig lycklig
Om du öppnar mitt hjärta så finns det bara du där hos mig
igen annan kan ta din plats för du är den ända
jag vill ha
du är den ända jag alltid ska älska
Du är den ända för mig!



Jag har så mycket som jag vill ge,
Men du vill inte ta emot,
Jag har så mycket som jag vill säga,
Men du vill inte höra,
Jag har så mycket som jag vill visa,
Men du vill inte se,
Jag har så mycket som jag vill göra,
Men du vill inte vara med,
Jag har så mycket att älska,
Men du kan inte förstå........

I have so much that i want to give,
But you do not want to receive,
I have som many things i want to say,
But you do not want to hear,
I have so much that i want to show,
But you do no want to see,
I have so much that i want to do,
But you do not want to be with,
I have so much to love,
But you can not understand........


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!