Stan...

Hej
Idag har jag varit i Stan 
Pappa skjusade ner mig Till Stan Jag köpte nagelack från lindex en var rosa och den andra blå:)
Och sen köpte jag en Julia tidning vet inte vart jag köpte
Sen hämmtade Mamma mig vi körde och Handlade!
Sen åt vi på MAX Det är tydligen Sveriges godaste hamburgare men jag tycker
Sveriges Äkligaste men jag äter det iallfall
Sen åkte vi till mammas jobbakompis hennes Barn Fyllde 1 År
och nu ska jag kolla på Grey´s anatomy

Jag nu Ful bild! Jag har kork lockar det är fult!!! på mig då!:S(L)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!