dagen

orkade inte blogg igår för när jag kom hem var jag med Maja så sen orkade jag inte!
idag var det skoljoggen den var 3,6 km lång det tog 28,30 minueter för mig Sara,Johanna vi gick i mål samtidigt!
den som vann kom på 12 min:)
jag fick inget pris men jag har vunnit alla andra år asså dom lottar då!
i morron ska vi till göteborg eller inte inne i göteborg men nån stans är det iallafall
här är hennes blogg sm vi ska till och hennes familj
www.ebbamalia.blogg.se
så där ska vi vara hela helgen;)


Kommentarer
E b b a

Det kommer blir superkul! :D

2010-09-16 18:22:28
URL: http://ebbaamalia.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!