Film

Ifredags så åkte Jag Mamma Patric till göteborg för att hälsa på några kompisar vi var där hela helgen det var jätte kul
igår när vi kom hem hade jag huvudvärk jag hade inte det när jag vaknade men när jag kom till skolan så fick jag ont i huvudet och mådde illa:( så jag åkte hem men nu mår jag inte illa bara fryser och har huvudvärk´jag hade lite lie feber:(
nu ska jag bara kolla på film hur många filmer som helst!

detta ska jag kolla på
1.grey´s anatomy 2:an 2.grey´s anatomy 3:an 3.solsidan
4.klara fick den idag;) 5.Twilight 1:an har inte sätt dom 2. Twilight 2:an


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!