Bilder

Nu har jag laddat över bilderna från discot och presenterna ! :)

nån ballong nån gjorde på discot

Patric ?

nårra i klassen

Jag fick en data

Blommor

en tröja fick andra kläder men vi lämnade tillbaka dom och köpte denna

En bok av farmor och nån sak av G

fick ett presentkort på något där jag får sminka mig och köpa smink av min fasther :)

Pink skiva av min morbor nån sak att skriva i och öronhänge av farmor

smyckesträd av farmor

Presentkort på rågårds av farmor

biobiljett av en kompis fick det på discot

pyssel av en kompis fick det på discot

fick hyllor och och nån sak som man ska ha papprer i av mormor och morfar

nagelack av en kompis fick det på discot

lösnaglar av en kompis fick det på discot

 doftljus från en kompis fick det på discot

 krukor av mormor och morfar

en blomma av en kompis från discot

en miniräknare av mormor och morfar

öronhänge av kompisar från discot

och ett skrivbord av mormor och morfar
fick också  presentkort på H&M av några kompisar ett på  100 och ett op 200
och så fick jag pengar på discot och när jag fyllde år
hejjdåå

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!